onsdag 25 mars 2009

Riktigt packad och glad

Klar för avfärd. Men väska är tung även om jag har snålat med innehåll som väger. Övervikten är viktig, vi åker billigt med ett litet skitbolag där övervikten kostar mer än själva biljetten. Hoppas att de inte väger mig också. Då är det kört. Fettot kommer inte på planet. Eller tänk om jag blir stoppad för ful uppsyn.
Väl i backen vet jag vad som gäller. Om man åker riktigt fort och ser riktigt glad ut, så syns det inte att man är ful. Det är ett bra tips. Min paroll.
Nu kanske det blir bloggfritt i några dagar. Även om Le Rocher Hotel i Champoluc påstår att det finns ett internetcafé på hotellet. Men jag vet inte om man kan lita på det. Vi får se. Hej och so long så länge.

2 kommentarer:

lisa sa...

Trevlig tour! Inga brutna ben eller tandincidenter!

Ullis sa...

Tack. Jag är hemkommen med både ben och tänder i behåll. Och har till och med klarat mig från lårkaka.