fredag 20 mars 2009

Spaning: oskrivna tatueringsregler

Jag kan konstatera att det finns vissa oskrivna regler. I det här fallet gäller det tatueringar. Tatueringar som jag för övrigt, i alla former, tycker ser förfärligt ut. Det är inte ens okej med en myra på axeln eller ankeln.
Det finns tydligen vissa regler när det gäller tatueringar. Tatueringar är nästan obligatoriska på gymmet. Petra och jag har fått någon slags dispens, tror jag. Ingen man med svulstiga överarmar på Worldclass saknar eldsprutande drakar på överarmarna, vilket framhävs bäst i linne.
Tatueringar är också obligatoriska på självaste Bulgarien, i synnerhet på Sunny beaach eller Golden sands. Petra och jag lyckades även där smita igenom passkontrollen med varken tatuering eller ring i navlen.
Vi har inga ambitioner att vara med i Big brother, men där är det också obligatoriskt. Liksom piercing, blont väteperoxidhår och stora jättetuttar som står rakt ut.
Det är veckans russinspaning.

Inga kommentarer: