måndag 20 oktober 2008

Bryter vanor och är spontan

Struntade inte tandtråden igår kväll, så crazy och vidlyftig är jag bara en gång var tredje år ungefär, då lever jag verkligen on the edge.
Men idag måndag har jag inte tvättstuga, snacka om att bryta vanor och vara spontan. Sitter just nu på jobbet och ska börja en lång lång arbetsdag.
Men först kommer datadoktorn. Kanske inte kan bota min ihållande förkylning men väl minnes- och typsnittsproblem. Hoppas det inte tar lång tid bara, tid är det minsta jag har just nu och dessutom blir det dyrt. Undra just om datadoktorn tar högkostnadskort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj oj!
Även fröken kan strunta i sina principer. Nu är vi lika.

Ullis sa...

Ja, men inte strunta i att borsta tänderna, hur yr i bollen jag än är. Och skippar tandtråden gör jag som sagt en gång var tredje år. Så det så.