tisdag 7 oktober 2008

Guldkväll med Kicki och Abba


Vi sjöng ut Kickis födelsedag, Mamma mia sing along. Hur roligt som helst. En slags allsångskaraoke i storbildsformat. Jag dansade med Maryl Streep och sjöng duett med Colin Firth. Babsan var komframochsäg. Sibel och Rickard Herrey var är. Och jag och Kicki förstås.
Särskilt roligt att vara där med Kicki. Hennes mamma, mamma Ulla, säger att Kicki inte lekte Abba när hon var liten. Hon var Abba.
Efteråt tonade vi ner oss och firade på Grill. Satt och surrade och drack drinkar. En Irish coffe bland annat. Eller Irish cååfi, som min mamma skulle ha sagt. I alla fall. En jättetrevlig kväll. Hasta maana til we meet again.

2 kommentarer:

lisa sa...

Finns det inga rörliga bilder? Kix lovade det i ett svagt ögonblick, hoppas du kan leverera ;)

Ullis sa...

Du, min kamera på mobilen är helt oduglig. Måste köpa ny om jag ska fortsätta blogga. I dagsläget får jag vara glad för en suddig, mörk och pixlig Kicki på bild.