måndag 23 februari 2009

Dålig bloggstämning

Nu är det dåligt bloggat. Men här är det full rulle. Jobbade som en dåre i söndags och stack emellan med ett möte med Stockholmsklassicismens Vänner på en kalkonaktig föreningsstämma med meningslösa vikigpettrar som uttalade sig om ditten och datten. Jag stod ut i en timme, sedan drog jag. Mötte gårdspolisen i morse, ordförande i Stockholmsklassicismens Vänner, och tydligen hade de fått spö i alla fall, Vännerna.
Har bara sovit fyra timmar i natt. Så jag sitter här rätt sömning och utskiten. Måste nog snart gå hem. Och lägga mig i tid, för en gångs skull.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig. hoppas du sover gott och vaknar som ny i morgon!

Anonym sa...

Snart kommer allt bli så ruskigt mycket bättre kära Russin! Du kommer väl ihåg våra planer för 2009? Än har ju bara snart två månader gått och tio återstår. Så vilken dag som helst kommer allt det braiga kicka in.

Hoppas i alla fall kapsylen...

Ullis sa...

Tack för ers sympatier. Idag är jag pigg. Idag händer säkert nåt bra. Förhoppningsvis.