tisdag 24 februari 2009

Om att träna till sig en prins

Tänk om det blir av för Victoria och Daniel. Kunglig förlovning, det är stort. Sitter hemma och jobbar med nyhetsändningen på. Spänningen är nästan olidlig. Kanske är det ett tecken, om det blir av.
Har varit usel på att träna när det har varit stressigt. Visserligen har jag spelat tennis, men inte tränat på gymmet. När det är för stressigt blir träningen ytterligare en sak att tränga in i ett reda fullsmockat schema. Även om jag vet att jag skulle behöva, går det liksom inte ihop.
Men blir det förlovning tvingas jag tänka om. Kanske finns det en prins en trappa upp på World class på knivsöder. Jag har ju dessutom inte utnyttjat min gratisträning med en personlig tränare. Så nu har jag chansen att träna till mig en prins. Visserligen är jag ingen prinsessa precis, men väl Miss universum inuti.

Inga kommentarer: