onsdag 18 februari 2009

Operation peklös

Äntligen har jag fått kontakt med Mamsen. Hon har legat infekterad och telefonlös sedan i lördags. I morgon ska hon opereras för fjärde gången på en vecka. Hon har tydligen fått in en illvillig bacill i pekfingret som inte vill försvinna. Och jag tycker så synd om henne.
Själv är jag nyduschad och fräsch efter en stenhård tennismatch. Jag och advokaten spöade tränaren och en annan Brommatant. Ha, där fick dom. Nu är det sportlovsuppehåll. Jag får väl nöta på gymmet istället. Som jag längtar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är varmt välkommen tillbaka redan på fredag! :-)

Skickar en hälsning till din stackars Hildur och en extra till hennes stackars finger!

Ullis sa...

Tack det ska jag göra. Och jag hoppas att komma in i morgon. Med träningsväska.

Anonym sa...

Super! Min väska ska få följa med mig också :-)