tisdag 23 september 2008

Kärlekshubbabubba

Eftersom jag inte är upplagd och utfläkt på någon dejtingsajt så är Facebooks automatiska singelfunktion, Speeddate, väldigt intressant. Mejl kommer alltså automatiskt när någon gett mig en wink, eftersom det står "singel" i min FB-profil. Sedan kan jag välja att blinka tillbaka, vilket jag varken velat eller vågat.
Läser om dessa kontaktsökande FB-killar känns det som att tiden stått stilla. Att jag är 13 vårar och vill pennfajtas med snygga popsnören som tuggar hubbabubba*, åker moppe och gillar Adam & the Ants. En som kallar sig Danrod7 skriver till exempel så här om sina intressen: my children, sports and of course you!!
Men hallå?

Dagens FB-killar som winkar:
Calletokig46, iförd motorcykelskrud men säger inget om sig själv
inla66 42, har jag sett förut, utrustad med prilla och är lika tystlåten
sjean 29, har winkat en gång förut
Falo467 42, bor i hus och gillar naturen
Gårdagens FB-killar:
Gudomlig 48, inget foto, skriver inget om sig själv men bor i stan
Maniacs 44, en biker och armarna fulla av tatueringar

* Hubba Bubba är ett tuggummi som tillverkas av Wrigley. Har en söt och sliskig smak och är avsett för att kunna blåsas till bubblor. Det är stort och klibbar alltid. /Wikipedia

2 kommentarer:

Catrin sa...

JAg håller på biker 44

Ullis sa...

Jamen du skulle ha sett bilden. Med tattueringsarmarna i kors över magen. Han är säkert jättesnäll, men kändes inte så sympatisk direkt.