lördag 27 september 2008

Kväll på King island


Ännu en människa i skumrasket i skuggan av min dåliga mobilkamera. Det här är Petra Kapsyl som syns där någonstans, om man anstränger sig en aning.
Vi hade trevligt samkväm
på tapasbar på Kungsholmen. Cyklade dit. Det är så härligt, två kvällar i rad jag hållit mig kvar här på ön och på cykelavstånd. Kungsholmen är bra. Jag trivs verkligen här. Lite extra mycket idag faktiskt.
Men kvällen blev tidig. Kanske jag ska glo lite på tv. Annars tänker tant som vanligt. Det är en dag i morgon också. Joråsåatt. Jajamensan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en trevlig kväll kära Russin! Ledsen att jag är gammal och kvällstrött. Det var länge sedan man var på rejv-humör liksom. Om än någonsin egentligen.

Nåväl, mer drag under galoscherna en annan kväll! Mot nya mål!

Jajamensan! ;-)

Ullis sa...

Jajamensan, din gamla Kapsyl. Det skrynkliga gamla russinet var inte så stor i korken hon heller. Men det kan bara bli bättre.