lördag 6 december 2008

Jag är down in tacoträsket

Ingen kunde väl tro det. Att jag skulle gå ner mig i tacoträsket. Jag har hört, av barnfamiljerna, att det är någon slags tradition att äta tacos på fredagar. Så en fredag för några veckor sedan provade jag. Har säkert inte gjort det på tio år, förutom när Kicki bjöd på det för några månader sedan. Oavsett, det var hur gott som helst. Denna fredag återupprepade jag smakupplevelsen. Halv åtta hos Ulla Klötzke. Tio poäng för tacos.
Avslutar denna fredag och skrattfestival med några rejäla skrattsalvor. I skrivande stund är vi upp i fem skratt hittills. Alla skänkta av 007, en sann tallkottare. Fundera på vilken tråkskalle som ska få dem. Håll i spaltgommen för här kommer fler skrattanfall. Du har säker hört dem förut, men skratta (gärna lite konstuerat om det inte faller sig naturligt) igen. Det kan du gott kosta på dig.

Petra Nordlunds snackar om Bertil Falukorv
Lite grön kryptonit i fittan
Svt-reporter fiser
Skrattanfall i Svt

2 kommentarer:

Anonym sa...

nu är det tack och godnatt för tallkotten.
falukorven är värd minst 9 skratt!

avslutar min premiärkommentatordag med ett bidrag till skrattinsamlingen från valvakan 2008
http://se.youtube.com/watch?v=I4Wi9-NuBEM

hoppas länken funkar.

godnatt&sovgott alla tacolovers out there-ni är aldrig ensamma.
själv åt jag kräftskjärtar.
/tallkotten aka 007

Ullis sa...

Kräftstjärtar verkar lite flashigare än tacos. Längst ner på skalan kommer nog ändå falukorven.
Det är jätteroligt att Petra gjorde en till falukorv. Jag tackar också för alla dina skrattbidrag.