tisdag 2 december 2008

Kapsylen och jag gör knasövningar

Nu är det gjort. Inköp av årskort på Worldclass. Kapsylen och jag premiärtränar. Men Kapsylen är van, hon har varit där förut. Så här gick det till.


Det här kändes riktigt bra. Körde typ 100 kg direkt.


Kapsylen hårdstartar med konstig gåmaskin. Hon undviker gärna löpbandet efter tidigare pladask.


Det är väl här någonstans det börjar balla ur.


Kapsylen gör fler konstiga knasmoves.


Knasboll? Eller är det så att om man tränar riktigt hårt i illgröna byxor så blir även håret grönt. Hulk?

7 kommentarer:

Anonym sa...

heregud undrens tid är inte förbi, snart går du nog sportpromenader med stegräknare också.Är min roll inom familjen " som den som tränar" hotad nu? Kram

Anonym sa...

Heja, heja skulle jag säga också men det kom bort

Anonym sa...

Hurra! Välkommen till gänget av hurtbullar. Karin tränar på gym tre gånger per vecka och jag har nyligen börjat men nöjer mig med en gång i veckan.
Till sommaren kommer våra vältränade kroppar att väcka uppmärksamhet på badstranden.

Ullis sa...

Ja, kanske. Men du får inte glömma bort att jag är Ulla McEnroe och där känns min ställning helt ohotad. För stora tennisstjärnor räknas väl också?

Ullis sa...

Heja Karin och Nisse också!

Anonym sa...

Är nu i Gävle och Nisse och Karin och Max, som sagt teaterkavajen är med inför kvällens julkonsert.

Ullis sa...

Så härligt. Men funkar verkligen teaterkavaj på julkonsert. Multikavaj kanske?