söndag 17 augusti 2008

BlondinUllas senaste outfit


Nå, vad tycks? Ny hallonröd lite blank, bullig täckjacka utan dun men med en massa blixtlås. Okej eller har jag blivit för inspirerad av Vulgarien?
Så här brukar BlodinBella göra på sin blogg. Visa sina outfits och senaste inköp, som genererar hundratals kommentarer från läsarna. Nu skiljer sig BlondinBella avsevärt från BlodinUlla. Hon är inte vindögd och handlar säkerligen inte på NK Kvinna. Jag är inte blond, inte sjutton, har ingen bloggmanager och är inte med i Muf. Men jag har en ny jacka.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nejstopp. Inte skall Du vara ute och springa i affärer när det pågår ett OS. Tänk på följande: det Du inte behöver är för dyrt även om Du får det för en spottstyver.

Anonym sa...

I motsats till min bror, tycker jag att det var kul att du hittade en höstjacka och att den inte var svart utan hallonröd. En av mina favvo färger faktiskt.Jag har precis tagit mig en cykeltur runt Hovenäset på min hallon röda cykel.

Anonym sa...

MYCKET snigg! I alla fall överkanten. Vilken är den enda del som syns på bilden. Fler helfigursporträtt tack!

Anonym sa...

PS. Och hälsa mamsen att särskrivningar inte hör hemma på din fina blogg! ;-)

Ullis sa...

Sicken debatt om jackan. Oavsett Nisse, så fick jag den inte för en spotstyver. Helfiguren får Kapsylen se live. Kanske du och jag mamma måste byta cykel nu, så att jag får din som matchar min nya jacka.