onsdag 21 januari 2009

Filosofisk kärlek kanske?

Nu har jag fått förslag på tilltänkta igen, utan att ha bett om det. Kärlek på posten från Speedate via Facebook, trots att jag varken har gjort någonting eller anmält mig någonstans. I alla fall, tre nya kandidater anlände idag. Vad tror du om de här?

Torfa
42, svensk: skild, nybliven morfar (!), gillar naturen och att vandra.
Kentan 41 svensk: skriver inget om sig själv förutom att han, liksom jag, är vattuman.
Sokrates 42, engelsk: spelar golf. På bilden ser han ut som näcken. Han står naken i skogen bakom en trädstam med sitt långa hår fladdrande i vinden.

Synd bara att jag inte törs visa bilderna. Näcken är verkligen något i hästväg.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Inget för dig min vän. När du känner dig mogen skall jag, mamsen, välja ut ett lämpligt objekt till dig. En trygg dalmas med timmerstuga och volvo.Huset skall ligga vid en liten sjö med närhet till naturen, som du älskar.

Ullis sa...

Åh, en kille med timmerkåk och survolvo (vit och rostig 740) har jag alltid önskat mig.

Anonym sa...

Vi här på västkusten kan bidra med några käcka salta fiskarpojkar. De brukar cykla mellan huset och båten, på så vis får du survolvon för dig själv.
Kram

Ullis sa...

Salt fiskarkille i pissetofflor kanske? Nåt att fundera på.

Anonym sa...

pessätöfflar menar du :)