lördag 1 november 2008

Löjligt lycklig

Konstigt att man blir så påverkad av vädret. Men jag känner mig faktiskt lite löjligt lycklig när jag vaknar och solen skiner. Kanske också för att jag hade så trevligt igår. Nu måste jag ut. Ut.
Men innan jag hinner utanför dörren ringer Hildur. Hon och hennes kille har förstås redan varit ute på promenad. Hildur orerar om det vackra vädret och landskapet med inslag av snö. Snö. Det borde vara förbjudet förutom i fjällen och alperna när man ska åka skidor. Bild: direkt från Falun.

PS. Krysset gick åt fanders denna lördag också hälsar H.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att vi kan bidra med några vackra bilder till din blogg. Fortsättningsvis tänker jag inte berätta hur det går med vårt melodikryss med risk för att alla som läser din blogg får reda på våra misslyckanden.Men nästa lördag får du ju själv vara med och bidra till lösningen. Välkommen!

Ullis sa...

Ja, men jag berättar ju när det går bra på krysset också. Faktiskt.