onsdag 12 november 2008

Min kusin – rolighetsministern

Min kusin Cilla är en ständig källa till roligheter och lustifikationer. Dagligen skickar hon roliga, häpnadsväckande, galna mejl med små anekdoter, berättelser eller bilder. Som i dag till exempel. Då fick jag den här på posten, med texten:
Jag har alltid undrat vad man kan använda falukorvsskinnet till.

PS. Nu kanske jag ligger risigt till som publicerar den här bilden på bloggen. Jag har ingen aning om vem som plåtat eller äger rättigheterna till bilden, men jag kunde inte hålla mig i skinnet. Lite vardagsedge helt enkelt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hysteriskt kul! Påminner lite om Vulgarien tycker jag...

Ullis sa...

Ja, faktiskt. Och jag som har jobbat och gjort karriär på korvfabrik, att jag inte tänkte på att göra mig en snigg outfit. Kanske något för TDK:are på lördag.

Anonym sa...

Jag har redan fiskat upp en falukorv ur frysen och sprättat av skinnet, här skall bli byxor men det behövs många korvar för att täcka min kropp.Inte bara smartast i byn utan även sniggast i byn.

Ullis sa...

Det är bra mamsen. Sy dig nåt sniggt av korvaskinnet.
Och ja Kapsyl, nåt slags Vulgo-Falun på nåt sätt.