lördag 21 juni 2008

Hej då Söderhamn


Så lämnar jag Söderhamn. Lite mer sliten än när jag kom dit, det har ju trots allt varit midsommarafton. Säger hej då till Åsa och Stene med familj för ett tag (inklusive barn, kusiner, mor, svärmor, Stenes syster med familj, bror med fru, tre katter och två hästar). Lämnar Stene och hans traktor som han brukar mecka med (men inte utan sin traktorcoach förstås). Jag hade nog förväntat mig att få köra traktorn men vi hann liksom inte med det mellan tutbingo och midsommarfirande. Kanske nästa gång. Kanske traktorpulling?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Bullan, Söderhamn känns så tomt utan dig... Jag undrar bara varför du inte hann med att köra traktor? Kanske ett förtydligande är på sin plats!
//Åsa

Ullis sa...

Nja, det vet jag inte. Föreslog för Stene att åka en sväng vid två snåret på midsommar, men fick ingen respons direkt.