torsdag 19 juni 2008

Snart tut tut

Lite dålig EM-stämning. Men jag tycker att det är samma sak varje gång. Sverige är överdängare och ska vinna och fyra ynka minuter senare är allt förlorat.
Bordsflaggan hängde på halv stång i morse hos kiropraktorn på grund av usel match igår. Som tur var blev i alla fall min rygg och knä återuppväckt från de döda.
Så nu är jag redo för små grodorna. Ska fira midsommar med Åsa och Stene i Söderhamn.
Coming up: spagetti och köttfärssås, jobba lite, packa lite, tåg och sedan avsluta kvällen med bilbingo i Southhampton. Det ska bli riktigt spännande. Tut, tut.

3 kommentarer:

Anonym sa...

nu kan du kolla in min blogg på misscajsa.blogspot.com ...gammal egentligen men nu när man är tillbaka i civilisationen igen kan man ju hålla på med såna moderniteter haha=) kram

Ullis sa...

Coolt, vi syns där.

Anonym sa...

Jag är så förskräckt över alla dina äventyr,tänk vad Elsa skulle ha varit förskräckt.Jag skickar ett vykort.